Здравейте. Купих си моята през април. На 178 000км е вече. Тогава веднага усетих, че съединителят е за смяна и бях прав.. Преди смяната приплъзваше много и вдигаше до 140 километра в час на бензин.. Смених го с нов... Вече всичко е наред от към зацепване. Но колата е тромава почти както и преди това. До 3000 оборота що годе ускорява след тях става мудна, бучи доста и макса на бензин по равно пак е към 140 километра в час. по нагорнище пада.. Направи ми впечатление, че при тръгване на 1-ва при 2000 начални оборота пада до 1200 и потегля бавно бавно... Разхода средно е към 10-11 на бензин ако не я настъпя. Сложих си сам ГИ и ако му обогатя сместа разликата е, че вдига до 160 иначе пак е тромава след 3000...и началото е драма. Малко ми мерише на сурово гориво иначе не дими много. О и каквото и да правя не може да завърти гуми... Ако вдигна 5000 об и пробвам се получава така, че за секунда от инерцията на маховика предполагам врътва и после потегля бавно бавно..Какво може да бъде? Имам предположение за сегментите. Как смятате?...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 146 1.7 16 боксер тромава и макс до 140 км в час..
Collapse
X
-
Първо провери как са зацепени ремъците!
После свещи и филтър.
Ако някой може да ти замери компресията ще е чудесно!
Отварянето на мотора го остави за сега!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
това с зацепването е интересен вариант. но падането на оборотите ме води към мисълта, че е нещо друго.. все пак утре мисля да ги погледна. Има ли белязки на лесно място, че още не съм отварял боксер..
филтъра иначе е чист.
свещите не съм ги уважил досега, но ще ги уважа в най скоро време
Поздрави
Comment
-
Общото положение, както го описваш води точно до това., освен ако действително не е за ремонт мотора, но пък километрите му са малко. Все пак почни с по-леснотоhttp://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=40297
Ето тука ще намериш схеми и упътвания за всички боксери!
Белега за ГМТ се намита на маховика, а тапата точно отгоре, на много кофти място.
Добра работа върши и отверката в дупката за свещта на главата! на някой от предните цилиндри.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Колега внимавай ако мислиш да буташ зацепването. Отзад към кутията има едни кръгло прозорче от което се вижда маховика. Като дойде белега който е като буква Т, тогава гледаш белезите на разпределителните валове, но се махат капаците на валовете. Сложен двигател за зацепване 4 разпределителни вала, на почти никой не му се занимава и доста се бърка при работа върху него.Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
Alfa 75 2.0 EX
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеА преди да се започне със сложните ремонти, изключи дебитомера и пробвай. Дебитомерите на тия коли рядко умират, но ако умрат, може колата да си прави каквото си поиска.
Защото казва, че на газ е същата работа!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Браво mordohy! Сменили са ремъците както и ролките и бяха изтървали един зъб на единият изпускателен вал! Сега я върнах в правилна позиция.. Дано не съм изфъждял изпускателните клапани..Ще ви споделя по някое време за резултата от центровката.. Сега докато бях свалил ремъците разбрах, че един странен шум с хрущене всъщност е идвал от генератора и мисля и него да отворя днес...
Comment
-
Първоначално публикувано от batteo Покажи съобщениеПробвах я... сякаш е била на 2,5 цилиндъра. сега върти гуми без да иска... ако и разхода падне...Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:52.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от batteo Покажи съобщениеПробвах я... сякаш е била на 2,5 цилиндъра. сега върти гуми без да иска... ако и разхода падне...
Те вашите са икономични!
Ела да ти дам моята 1.7 с 8 клапана, та да видиш как върви алфа!
Едит: Типична гавра на 33-тройкаджия с останалите!
Няма майтап!
действително с моя Катър, късам всички 1.7 16 с мотори, курдисани на 145/6.
Не се засягаи, твоето купе е с 250-300 кила по-тежко!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНяма начин да не падне!
Те вашите са икономични!
Ела да ти дам моята 1.7 с 8 клапана, та да видиш как върви алфа!
Едит: Типична гавра на 33-тройкаджия с останалите!
Няма майтап!
действително с моя Катър, късам всички 1.7 16 с мотори, курдисани на 145/6.
Не се засягаи, твоето купе е с 250-300 кила по-тежко!
Ей чичка нареждай катафалката на старта аз идвам да ги замервамеАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Първоначално публикувано от batteo Покажи съобщениеАпропо mordohy на колко оборота ти е двиггателя при 120 километра в час?Моя е на 4000...Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от batteo Покажи съобщениеАпропо mordohy на колко оборота ти е двиггателя при 120 километра в час?Моя е на 4000...
Тая сега при 3000 об/мин е около110-115. Нещо такова.
При 4000об/мин е малко над 140км/ч.
Реалния, не се ебавай!
Много добре знаеш, че мотора родиНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment