Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 146 1.7 16 боксер тромава и макс до 140 км в час..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 146 1.7 16 боксер тромава и макс до 140 км в час..

    Здравейте. Купих си моята през април. На 178 000км е вече. Тогава веднага усетих, че съединителят е за смяна и бях прав.. Преди смяната приплъзваше много и вдигаше до 140 километра в час на бензин.. Смених го с нов... Вече всичко е наред от към зацепване. Но колата е тромава почти както и преди това. До 3000 оборота що годе ускорява след тях става мудна, бучи доста и макса на бензин по равно пак е към 140 километра в час. по нагорнище пада.. Направи ми впечатление, че при тръгване на 1-ва при 2000 начални оборота пада до 1200 и потегля бавно бавно... Разхода средно е към 10-11 на бензин ако не я настъпя. Сложих си сам ГИ и ако му обогатя сместа разликата е, че вдига до 160 иначе пак е тромава след 3000...и началото е драма. Малко ми мерише на сурово гориво иначе не дими много. О и каквото и да правя не може да завърти гуми... Ако вдигна 5000 об и пробвам се получава така, че за секунда от инерцията на маховика предполагам врътва и после потегля бавно бавно..Какво може да бъде? Имам предположение за сегментите. Как смятате?...
    Last edited by batteo; d.m.y г., 19:57.

  • #2
    Първо провери как са зацепени ремъците!
    После свещи и филтър.
    Ако някой може да ти замери компресията ще е чудесно!
    Отварянето на мотора го остави за сега!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      това с зацепването е интересен вариант. но падането на оборотите ме води към мисълта, че е нещо друго.. все пак утре мисля да ги погледна. Има ли белязки на лесно място, че още не съм отварял боксер..
      филтъра иначе е чист.
      свещите не съм ги уважил досега, но ще ги уважа в най скоро време
      Поздрави

      Comment


      • #4
        Общото положение, както го описваш води точно до това., освен ако действително не е за ремонт мотора, но пък километрите му са малко. Все пак почни с по-леснотоhttp://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=40297
        Ето тука ще намериш схеми и упътвания за всички боксери!
        Белега за ГМТ се намита на маховика, а тапата точно отгоре, на много кофти място.
        Добра работа върши и отверката в дупката за свещта на главата! на някой от предните цилиндри.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Колега внимавай ако мислиш да буташ зацепването. Отзад към кутията има едни кръгло прозорче от което се вижда маховика. Като дойде белега който е като буква Т, тогава гледаш белезите на разпределителните валове, но се махат капаците на валовете. Сложен двигател за зацепване 4 разпределителни вала, на почти никой не му се занимава и доста се бърка при работа върху него.
          Attached Files
          Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
          LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
          Alfa 75 2.0
          EX

          Comment


          • #6
            А преди да се започне със сложните ремонти, изключи дебитомера и пробвай. Дебитомерите на тия коли рядко умират, но ако умрат, може колата да си прави каквото си поиска.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              А преди да се започне със сложните ремонти, изключи дебитомера и пробвай. Дебитомерите на тия коли рядко умират, но ако умрат, може колата да си прави каквото си поиска.
              И на газ ли , Боби!
              Защото казва, че на газ е същата работа!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Браво mordohy! Сменили са ремъците както и ролките и бяха изтървали един зъб на единият изпускателен вал! Сега я върнах в правилна позиция.. Дано не съм изфъждял изпускателните клапани..Ще ви споделя по някое време за резултата от центровката.. Сега докато бях свалил ремъците разбрах, че един странен шум с хрущене всъщност е идвал от генератора и мисля и него да отворя днес...

                Comment


                • #9
                  Пробвах я... сякаш е била на 2,5 цилиндъра. сега върти гуми без да иска... ако и разхода падне...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от batteo Покажи съобщение
                    Пробвах я... сякаш е била на 2,5 цилиндъра. сега върти гуми без да иска... ако и разхода падне...
                    Ако се стигне до смяна на дебитомер имай предвид, че дебитомера става и от 16V Туин Спарк, 2.0, 1.8 и 1.6 но този с алуминиевия капак.
                    Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 22:52.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от batteo Покажи съобщение
                      Пробвах я... сякаш е била на 2,5 цилиндъра. сега върти гуми без да иска... ако и разхода падне...
                      Няма начин да не падне!
                      Те вашите са икономични!
                      Ела да ти дам моята 1.7 с 8 клапана, та да видиш как върви алфа!
                      Едит: Типична гавра на 33-тройкаджия с останалите!
                      Няма майтап!
                      действително с моя Катър, късам всички 1.7 16 с мотори, курдисани на 145/6.
                      Не се засягаи, твоето купе е с 250-300 кила по-тежко!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Няма начин да не падне!
                        Те вашите са икономични!
                        Ела да ти дам моята 1.7 с 8 клапана, та да видиш как върви алфа!
                        Едит: Типична гавра на 33-тройкаджия с останалите!
                        Няма майтап!
                        действително с моя Катър, късам всички 1.7 16 с мотори, курдисани на 145/6.
                        Не се засягаи, твоето купе е с 250-300 кила по-тежко!

                        Ей чичка нареждай катафалката на старта аз идвам да ги замерваме
                        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                        Comment


                        • #13
                          Апропо mordohy на колко оборота ти е двиггателя при 120 километра в час?Моя е на 4000...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от batteo Покажи съобщение
                            Апропо mordohy на колко оборота ти е двиггателя при 120 километра в час?Моя е на 4000...
                            Едната ми 33-ка е на 3000, а другата на около 3500. А 145-цата ми е в същия вариант като при теб. Куца работа и много малка максимална скорост. Висок разход също така. 145 е много осакатена откъм динамика и разход спрямо 33.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от batteo Покажи съобщение
                              Апропо mordohy на колко оборота ти е двиггателя при 120 километра в час?Моя е на 4000...
                              Така ми беше на старата, ама тя е 1.4.
                              Тая сега при 3000 об/мин е около110-115. Нещо такова.
                              При 4000об/мин е малко над 140км/ч.
                              Реалния, не се ебавай!
                              Много добре знаеш, че мотора роди
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X